Hemma....

Japp nu är jag hemma... Är så trött men ska blogga endå!
 
Först när vi kom hem till dom så gav jag presenten (örhängen) och mina syskon gav till dom andra. Min barndoms kompis Zahra hade flytta och då så glömda jag ta med mig inflyttnings presenten :-(
 
Sak samma jag gick upp till Zahras rum och vi satt där och pratade en lång stund tills maten blev färdig. Vi åt grillat...... MUUUMMMSSS! Önskar att man kunde äta det varje dag :3
Vi satt och åt ca en halvtimme och sedan gick jag och Zahra till deras köpcentrum och kollade runt. Själv var några affärer stängde så vi var typ ute i en timme. Innan vi skulle gå hem så köpte vi varsin glass... Själv köpte jag en OVANLIG glass... En som liknar och smakar ungefär som 88.
 
Tillsaken, på väg hem så satt vi och skrattade åt olika kändisar..... Heheee
 
Efter en lång vandring så var vi hemma och dom överaskade oss med VATTTENKRIG...... Det blev vatten hit och vatten dit. VATTEN ÖVERALLT
 
Japp, orkade inte skriva allt men vi gjorde flera saker som att äta, prata, baka och mycket meeer.
Är ganska trött nu så ska sova, CHINGELING//Tokii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Touqa

Min blogg är typ som min dagbok fast här i Internet!

RSS 2.0