Så sjukt lågt av henne

Alltså är så himla arg på en vän just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Innan sommarlovet hade jag och min vän (NÄMNER INGA NAMN) planerat att cyckla ner till ett ställe (Minns inte vad stället heter) och bada där! Även ha piknick... Typ en sista uttflyckt tillsammans för att jag ska byta skola. Till saken, dagen innan vi skulle bada så knackade jag på henne och frågade om vi kunde vara ute och prata... Jag hade så mycket att säga till henne! Men då sa han... "Kan inte ska på fest, lite senare i kväll". Sedan sa jag okej och att vi kunde prata i morgon! Hon mumlade bara ett "Mmmmm" och sedan stängde hon dörren!
 
*Nästa dag*
Jag hade bestämt att gå till Ica innan vi typ stack för en piknick... När jag kom tillbaka så packade jag allt och sedan gick jag för att knacka på henne! Första knackningen öppnade hon inte dörren, och inte andra eller tredje... Sedan ringde jag henne och hon bara la på:-( Jag blev ju såklart ledsen och gick hem för att kolla upp henne på FB!
Hon var inne som tur, sedan skrev jag........
 
Jag: Hej! Vart var du? Jag knackade på dig
Hon: Säg inte till någon men jag är utomlands
Jag: VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?
Jag: Men vår piknick då?
Hon: Aaa, vi kan göra det någon annan gång
 
Sedan loggade jag ut och var riktigt arg! Det ända jag inte fattar är VARFÖR hon inte sa till mig att hon skulle resa utomlands?????? Så himla lågt av DIIG!
 
Edit; Om du ser att jag har skrivit det så borde du veta hur arg jag är på dig! Jag vet inte ens om jag vågar vara din vän eller typ LITA på dig längre>:O SÅ SJUKT LÅGT AV DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Touqa

Min blogg är typ som min dagbok fast här i Internet!

RSS 2.0